Contul personal este secțiunea Dvs. personală pe site, care se creează după înregistrare. Contul personal va păstra istoricul comenzilor, adresa de livrare, lista produselor preferate...
Contul personal este secțiunea Dvs. personală pe site, care se creează după înregistrare. Contul personal va păstra istoricul comenzilor, adresa de livrare, lista produselor preferate...
Serviciul ToyRent lucrează cu jucării ale celor mai cunoscute branduri mondiale. De-a lungul multor ani ele se bucură de încrederea părinţilor din întreaga lume. Noi nu folosim jucării chinezeşti (doar jucării fabricate în China în bază de licenţă, de exemplu Fisher Price). Este verificată rezistenţa tuturor jucăriilor (calitatea şi grosimea părţilor din masă plastică, etc), astfel încât folosirea lor să fie un avantaj şi pentru dvs. şi pentru noi. De exemplu, masa plastică a premergătoarelor pe care le propunem nu va crăpa, iar copilaşul dvs. nu va fi supus riscului să cadă.
Jucăriile sunt achiziţionate de la furnizorii oficiali şi în magazinele din Moldova, precum şi de peste hotare (întrucât piaţa autohtonă abundă în produse de origine chinezească). Toate produsele sunt supuse unor proceduri complexe de prelucrare, de aceea, jucăriile şi produsele noastre sunt mai curate şi mai sigure, decât cele procurate în magazine sau luate de la cunoscuţi.
Jucăriile şi produsele pentru copii, pe care le propune serviciul online ToyRent, sunt destinate, în mare parte, copiilor de la naştere până la vârsta de 2-3 ani (90% din sortimentul expus), dar, avem ce propune şi copiilor mai mari. În Catalog sunt indicate categoriile de vârstă (recomandate), care vă vor ajuta să faceţi alegerea corectă. De asemenea, în descrierea fiecărui produs este indicată vîrsta recomandată de noi, reieşind din feedback-urile clienţilor noştri şi experienţa acumulată. În plus, ori de cîte ori va fi necesar, suntem la dispoziţia dvs. pentru a vă consulta cu privire la produsele oferite.
Bateriile se achita adiţional. Sau se achită doar serviciile de chirie, în cazul în care aveti baterii. În cazul in care bateriile se vor descărca, înlocuirea lor se face din contul dumnevoastră.
Jucăriile pot fi vizualizate pe site-ul nostru sau le puteţi vedea în oficiul nostru. Însă, noi garantăm funcţionalitatea, igiena şi starea bună a produselor. Mai mult, dacă nu v-a plăcut starea în care se află marfa (desigur din motive întemeiate), puteţi renunţa la produs, fără a suporta anumite cheltuieli.
Dvs. trebuie să alegeţi un termen de închiriere din cele indicate pe site, pentru fiecare jucărie în parte. În caz de necesitate, puteţi prelungi termenul de închiriere, comunicându-le despre aceasta angajaţilor noştri. În cazul în care doriţi să închiriaţi jucăria pe un termen diferit de cel indicat pe site, atunci comunicaţi-ne şi vom calcula în mod individual costul serviciilor de închiriere.
Puteţi şi sunteţi în drept să anulaţi comanda în orice moment până la semnarea Contractului de arendă şi a actului de predare-primire. Dar vă rugăm insistent să comunicaţi despre anularea comenzii cât mai devreme posibil.
Avem o atitudine foarte serioasă faţă de sănătatea copiilor dvs. şi faţă de igiena jucăriilor! Părţile din lemn şi masă plastică sunt prelucrate cu soluţii de dezinfectare hipoalergice, părţile moi sunt spălate cu detergent hipoalergic pentru copii, apoi urmează prelucrarea cu lampa de cuarţ. Detalii puteţi afla în compartimentul Igiena produselor.
Trebuie să verificaţi starea de funcţionare (şi starea generală) a jucăriei în prezenţa curierului, până la semnarea contractului şi actului de predare-primire. Dacă aţi depistat o defecţiune, aveţi dreptul să renunţaţi la produs, fără a suporta anumite cheltuieli.
În acest caz puteţi renunţa la comandă. Dacă refuzul este cauzat de defecţiuni ale jucăriei, atunci nu suportaţi cheltuieli de livrare. În cazul în care refuzul este determinat de dvs. (de exemplu, aţi comandat din greşeală altă jucărie), atunci, va trebui să achitaţi cheltuielile de livrare.
ToyRent lucrează doar cu jucării de brand calitative, care practic nu se strică. Dar dacă totuşi copilul dvs. a stricat o jucărie, dvs. vă asumaţi costurile de reparaţie sau de înlocuire a subansamblelor defectate. Dacă jucăria nu mai poate fi reparată, atunci clientul plăteşte costul integral al produsului, din care se scade suma deja achitată pentru închiriere. Oricum, cheltuielile dvs. vor fi mai mici, întrucât valoarea estimativă a produselor oferite este mai mică decât costul lor în magazine.
Dacă aţi pierdut o piesă a jucăriei, aveţi timp până la expirarea termenului de arendă s-o găsiţi (pentru că adesea se pierd tot prin casă). Dacă totuşi piesa nu a fost de găsită, sunt cîteva modalităţi de soluţionare a problemei. 1. Puteti prelungi termenul de chirie (prelungirea este la un cost mai mic), iar în acest timp găsiţi detaliile lipsă. 2. Cumparaţi produsul conform costului estimativ, care este calculat individual pentru fiecare produs. 3. Aveţi posibilitatea de a achita o treime sau jumatate din costul produsului (în dependenţă de caz), iar noi vom folosi în continuare acest articol pentru piese. 4. Achitaţi detaliile lipsă (dacă ele pot fi găsite în vînzare) la preţul corespunzător. Dacă găsiţi piesa (piesele) după ce aţi achitat, întoarceţi-ne-o şi veţi primi înapoi suma plătită (desigur, dacă se întâmplă într-un timp scurt - 1-2 săptămâni).
Dacă nu returnaţi produsele la timp şi nu ne comunicaţi despre dorinţa de a prelungi termenul de închiriere, iar din anumite motive nu putem lua legătura cu dvs., contractul de arendă este prelungit automat pe o perioadă nedeterminată - pînă la returnarea de facto. La returnarea produsului, în conformitate cu condiţiile şi tarifele expuse pe site-ul nostru, va fi efectuat calculul pentru reţinere.
Da. Însă, numai acele produse care se află în categoria Try & Buy, ținînd cont de toate condițiile de utilizare a acestui serviciu. "Post-factum", după închirierea propriu zisă, acest lucru nu este posibil.